Nazendece Yazlık kıyafet almayı düşünüyorum kaç beden almalıyım bilemedim şuan 1 yaşındayız 12-18 ay beden giyiyoruz yaza 18-24 mu olur yoksa 2-3 yaş alsam bol mu giyinse acaba hanımlar ne önerirsiniz ?
Ysgl26 Nazendece 18 aylık oğlum 14 kilo. Şuan 3 yaş kıyafetleri giydiriyorum 2 yaşlar dar geliyor.. yazlıklarını 4 yaş bakmayı düşünüyorum
Nazendece metehanbabyy ozaman 2 3 yaş alıyım bende yazın kol bacak yok ama şimdi 18-24 giydirdim zaman kol bacak katlanmak istiyo
Eailesi4 Nazendece 3.4 yaş alıyorum hafif bol oluyor ama güzel duruyor biraz uzun kullancaz diye düşünüyorum
Eailesi4 Nazendece sadece kolları birazcık uzun oluyor içe kıvırıyorum yoksa dökümlü duruyor bize 2 yaş olmuyor tam oturuyor birini sıkıyor
metehanbabyy Nazendece daha çok kollar katlanıyor ama çoçuklar rahat etsin öyle dar giymesinler ayakkabısını bile bir numara büyük alıyorum bezini bile aynı şekilde azıcık birşey sıksın benim oğlum çıkarmak istiyor