Biz4kisiyizkardes balacey1 owli marka kullandım ikisinde de ama son doğumum yaza gelmişti sıcaktan fazla takamadm göbeğim kaldı biraz ilk doğum kış ayıydı korseyi taktım dümdüzdüm valla sanki doğurmamıs gibi çok pişmanım şuan üzülüyorum 🥲
Yenibenyenihayat Biz4kisiyizkardes Bence biraz yapıyla alakalı benim doğumum da yaz ayıydı. Ağustos çok sıcak ve ağrım var diye takmadim. göbek kalacak diye korktum ama kalmadı. İlk 3,4 ay 6 aylık hamile gibi bir göbek vardı ama sonra sonra topladı. Şimdi 1 buçuk yaşında ve hiç Yok balacey1
Nazendece balacey1 ben kullanmadım kalın kışlık bir eşarp vardı onu katlayıp iyice sıktırıyordum bence boşa para vermeyin derim 2 ay kadar taktım
BENOYLEUYGUNGORDUMM balacey1 kullanamadım bende yazın doğum yaptım aşırı bunalmıştım korseyle çıkardım attım. Mistirik aldım trendyoldan hemen hemen her türlü modelini de aldım. Külotlu normal taytlı vs şimdi kullanıyorum memnunum
aileceksaskiniz Yenibenyenihayat bence de ben de kullanmadım karin bölgem hiç doğum yapmamış gibi eskiye oranla orantılı bi kilo fazlalığım var her yere eşit dağılan o kadar