Kızlar ev beğendik ev sahibi önceki kiracıyı mahkeme yoluyla anca cikarabilmis mağdur taraf ev sahibiymis hatta eski kiracı yüzünden 3 yıllık evi tekrar tadilat ettirmek zorunda kalmış o yüzden tahliye sözleşmesi de istiyorum herşey kanuna uygun olacak devlet ne derse zam konusunda da o ben sıkıntı yasamadigimiz sürece 1 2 yıl sonra çıkın da demem diyor benimde çok bilgim yok ama şunu farkettim ilandaki evlerin %80 de hep bunu şart koymuşlar bilgisi olan yazarsa sevinirim