1alpercocuk Merhaba arkadaşlar bebekler tam olarak ne zaman oturur desteksiz bir şekilde? 6 aylık olacak bebeğim ve tam anlamıyla oturmuyor daha doğrusu birkaç dakika durabiliyor sonra devriliyor normal mi?
asocialmom 1alpercocuk elbette normal arkasına emzirme yastığı koyabilirsin varsa ben öyle alıştırmıştım
GonulAyd 1alpercocuk cok normal. Her bebegin gelisimi her konuda oldugu gibi bu konudada farklıdır. Siz kendiniz destekleyin bir süre güvende hissettikce kendide oturmaya calısacaktır tesvik edin sürekli.
Maryhoney Peki 4 aylık bebeği yavaş yavaş oturtabilir miyiz çünkü pusete koyduğunda bacaklarını büküyor bedenini öne çekiyor . Yatirdigimda da kalkmaya çalışıyor kucakta da aynı şeyi yapıyor 🙄
1alpercocuk Maryhoney bize doktor oturtmaya başla demişti 4 aylıktık maksimum 15 er dakika günde iki kez şeklinde söyledi. Birde kas gücü yerinde olan bebekler için geçerli şimdi oturtup denediğinizde dik durabiliyor mu başını tutabiliyor mu bunlar önemli ona göre kısa kısa oturtabilirsiniz
1alpercocuk Maryhoney korkmayın çok normal :) şuan çok esnekler öne doğru da gider elbet. Kucağınızda oturtun desteksiz bırakmayın. 6.aya doğru o şekilde denemelere başlarsınız
Funymumy 1alpercocuk benm kızımda 7 aylık olucak hala oturamıyor devrilşyor emzirme yastığımı koyuyorumm onunla destekleyip oturuyor bi süre sonra ondada devriliyor henüz hazır değil sanırım acelemiz yok 🥰