sareveannesi_ Kızlar merhaba Bebeğim 12 günlük. Günde maksimum 2 defa bezinde kaka oluyor toplam da da 3 kez bez değiştiriyoruz en fazla o da çok az bu normal midir?
gunesinayi0301 sareveannesi_ kakadan ziyade çiş bezini kontrol edin kilosu ordan anlaşılır çiş bezinden ne sıklıkla alıyorsunuz çiş bezi
Yagmur_24 sareveannesi_ gün ççinde 3 kez bez mi çişli bez yani? Çok az doymuyo olabilir aman sarılık olmasın dikkat edin. 3 kaka normal ama bizim 5-6 bile oluyodu ama çişli bez de dahilde çook az
sareveannesi_ gunesinayi0301 kilo alışı geçen hafta gittiğimizde normaldi bu yafta tekrar gideceğiz. Çiş bezi de 4-5 oluyor
sareveannesi_ Yagmur_24 kilo alımı gayet normaldi ilk kontrolünde. Sarılıkta çıkmadı kan alındı doktor her şey normal dedi 1 haftada 20 gram almıştı
Yagmur_24 sareveannesi_ maşallah sarılık çıkmaması çok iyi 200 mü 20 mi yazmak istediniz. İlk ay ortalama 1 kg alıyolar çünkü. Ama benim çok anladığım konular değil sizi üzmek de istemem çünkü herkesin farklı bu süreci doktor iyi diyosa iyidir emin olun.
Yagmur_24 sareveannesi_ tahmin ettim 20 olamayacağını 1 hafta 200 ise ortalama 800-900 gram alacak demektir allahın izniyle maşllah