tuba2323 bebekken ben de damlatıp burun aspiratöru ile temizliyorum ama büyüyünce öyle olmuyor durmuyor malesef. Hasta olup burnu aktığı zamanlar fizyolojik serumu enjektör yarışı kadar bir sağa bir sola sıkıyoruz. Ya da duş aldırmak da açıyor burnunu ve temizliyor tabi bu 7,8 den büyükse