Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 50 günlük . İlk başlarda herşey çok düzenliydi şu an aşırı düzensiz . Bebeğim gündüzleri büyük çocuk gibi saatlerce uyanık kalıyor uykusu var ama dalamıyor tam olarak. Geceler hiç belli olmuyor bazen uyuyor bazen sürekli uyanıyor . Süt mü yetmiyor diye şüpheye düşüyorum ama kilosunda problem yok. Gündüzleri tam dalamayıp kısa kısa kestirdiği için bende dinlenemiyorum sanki göğüslerim süt toplayamıyor o uyusa bende uyuyacağım😞 birde akşama doğru süt azalıyor sanki göğüslerim poşet gibi oluyor 😄 benim gibi bebeği olan aynı şeyleri yaşayan var mı . Henüz küçük ama ben mi sabırsızım düzeni konusunda ?