Merhaba. Oğlum 3 aylık doğduğundan beri mama destekli gidiyoruz. Anne sütüde alıyor ama doymadığında mama ver dedi doktor. Başka kolik gaz sancılı olduğu için aptamil conformil kullandık. Daha sonra onu içmedi bıraktık. Normal aptamil kullandık- bebelac gold kullanıyoruz şu an fakat ne kullandıysak hep kabızlık devam etti. Bugün mama değiştiricem ama neye geçmem gerektiğini bilmiyorum yardım edebilir misiniz