lavantakokusu_ bebeğim üç aylık otuz günlükten sonra bogazfa hırıltı ama öksürünce balgam gibi geçiyor falan biz alerji doktoruna gittik alerji doktoru normal çocuk doktoruna yolladı ve bronşit dedi antibiyotik iğne ventolinler verdi kullandık geçmedi (bosyere çocuğuma iğne vuruldu) sonra tekrar alerjiye gittim ve test yaptırdık alerji çıkmadı ama süt alerjisi deneyelim dedi ama siz bi kbb gidin dedi gittik sorun yine yoktu Allah’a şükür bebek olduğu için boğasındaki kıkırdak yapıdan olabilir dedi sonra alerji doktoru birde çocuk göğüse gidin dedi gittik ve reflü dedi :)))) son iki ayda hayatımda o kadar doktor ile muhattap oldum ki diyeceğim şu; tek doktor ile kalmayın lütfen o hırıltısı ciğerden geliyor gibi hissetti doktor ve bir sürü ilaç kullandı bebek vücudu. Çocuk göğüs doktoruna gitmenizi öneririm