Bebeğim 10 gün kadar önce burun tıkanıklığıyla başlayan bir hastalığa yakalandı doktor enfluvir ve antibiyotik verdi 5 gün kullanmamı düzelme olmazssa antibiyotik baslamami söyledi.Hastalik banada bulaştı ateşle acile gittim enfeksiyon çok yüksek çıktı doktor antibiyotik kullanmam gerektigini söyledi ikimizde aynı anda kullanıyoruz beklemene gerek yok dediği halde 3 saat bekliyorum ikimizin ilacının arasınada 4 saat koydum ama hala içim rahat etmiyor sizce bı zararı olur mu ilaç kullanmak istemiyorum ama geçmiyor ilaçsız kaç gündür çekiyorum