Bebeğim 7 ay 10 günlük oldu. 6 aylıkken ek gıdaya başladık 3 gün kuralı ile. Emziren bir anneyim fakat ek gıda ile bir türlü barışık değiliz neler aldım her şeyi organik çeşit çeşit. Bir sürü tarifler yapıyorum fakat ağzını dahi açmıyor bazen yoğurdu kabul ediyor o kadar emmek istiyor. Uzun süre aç kalınca bile kabul etmiyor ağlıyor isyan ediyor resmen bende mecbur emziriyorum öyle olunca ve her defasında yaptıklarım çöp olunca üzülüyorum. Bu durumu yaşayan var mı bir fikri olan