hogwarts Tepsiyi fırının üst kısmına koymusum üstü pişmiş altı pişmemiş çıkardım altına da bakmak aklıma gelmedi acelemiz vardı evden çıkmamız gerekıyordu Ama altı çiğ yani bunun için yapabileceğim bişey var mı??
minikoglummmmm hogwarts böbreği en alta at üst pişirmeyi kapat en altın derecesini de yükselt hemen pişer
hogwarts ikiprensannesi53_ ama dün akşam pişti börek yani şu an soğuk yine de alt kısmını açıp pişirsem olur mu sence?
hogwarts designermoms bu anlattığım dün oldu şu an börek soğuk altı çiğ yine de şimdi atsam fırına altı pişer mi sence ??
Aysegulb Arkadaş böreğin altı çiğ bir şekilde evden çıkmış yanlış anlamadıysam yani şu an altı çiğ börek var elinde ve evde değil onu soruyor ne yapabilirim diye😂 Üstünü yiyin altı kalsın yapacak bir şey yok😂
hogwarts Aysegulb yok yaaa dün akşam oldu olay o zaman acelemiz vardı çıktık şimdi altını açsam olur mu ki acaba