Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var iki gündür geceleri asla ama asla uyumuyor ya ben bayılacak gibi oluyorum ama o nasıl dayanıyor bilmiyorum ama huysuz tabiki asla uyumuyor sürekli emziriyorum karnı şişiyor kusuyor yine de emmek istiyor vermeyince ağlıyor gazını çıkartıyorum sürekli ayakta geziyorum gaz çıkartmak için kollarımda derman kalmadı artık başım dönüyor hala uyumadı banuo bile yaptırdım yok lütfen yardım edin kafayı yicem