Biz de aynen öyleydik. 2,5-3 ay gece bile kucağımda uyudu. Ben de oturarak uyumaya çalıştım 2,5 ay boyunca. Gaz sancıları azalınca gece emzirdikten sonra hemen yatağa koymaya başladım yavaş yavaş gece uykusunda yatağında yatmaya alıştı. Şimdi emdikten sonra hemen kendini geriye ittiriyo kucağından bırak der gibi😊 4. Ay bittikten sonra da gündüzleri emzirip ya da kucağımda emzikle uyutup heme yatağın üzerine koyuyoruz yavaş yavaş ona da alışıyor. Uzun uyumuyor 30-45 dk arası. Nadiren de uyandığında tekrar yanına uzanarak uykuya döndürmeyi başarıyoruz. Galiba gaz sancıları bitince yerleşik düzene geçiyorlar 😊