4 aylık bebeğim idrar yaparken kesintili idrar yapıyor. Yani yaptığı yerde duruyo idrarı tekrar yapiyoe direk yapmıyor ne zaman bezini açsam pipisinin ucunda damla şeklinde sidik oluyor böyle bsiey yasayan oldu mu. Yani bebekkende mi böyleydi hatirlamaya çalışıyorum ama onda direk biterdi.