Yok atak, yok diş, yok hastalık. Düzelmiyor arkadaşlar dü zel mi yorrrrr.. her gece yarım saatte bir uyanılır mı ya ? Yıprandım, mahvoldum, bittim ben. Geçecek evet geçecek ama geçtiğinde ben 10 yıl yaşlanmış olucam sanırım. Pazar sabahından tüm uyanıklara selam olsun ;(