Arkadaşlar diş ateşi en yüksek kaç olur ? Paşam 2 gündür aşırı huysuzdu. Dün asla durmadı bugün ateşle uyandık. 37.8di calpol verdim şuan düşüyor 37.2 gibi. Yanakları aşırı kızarık. Diş etlerine bakmak istedim dokundurmuyor sanırım acıyor ağrıyor. Dün baktığım zaman alt 2 tanesi çok şişmiş ve üstleri çizik olmuş. Ben dişe bağladım. Ama başka birşey varsa doktora götürmek isterim. Acaba diş ateşi en fazla kaç olur ya da bu belirtiler diş mi acaba