AslanAnnesii12 Kızlar bebeğim 5 ay 15 günlük. Doğru ateş ölçümü sizce nereden olmalı ? Siz nereden ölçüyorsunuz ?
Nacikkk AslanAnnesii12 ilk önce alından ölçenden aldım doğru ölçmediğini duydum ki bana da öyle geldi sonra koltuk altı ölçer aldım bir tanede kulaktan ölçer aldım ateşi çıkınca hepsini deniyorum hepsinden ölçü alıyorum 🤦🏼♀️
sekerparem_ AslanAnnesii12 anlından ölçüyorum yanlış ölçtüğünüde duydum ama şu ana kadar hiç sorun yaşamadım koltuk altindan ölçende var ateşi olduğundan şüphelendiğimde hem anlından hem koltuk altından bakıyorum aynı çıkıyor hep hiç farklı çıktığını görmedim şu ana kadar
sekerparem_ AslanAnnesii12 anlından ölçüyorum yanlış ölçtüğünüde duydum ama şu ana kadar hiç sorun yaşamadım koltuk altindan ölçende var ateşi olduğundan şüphelendiğimde hem anlından hem koltuk altından bakıyorum aynı çıkıyor hep hiç farklı çıktığını görmedim şu ana kadar
bananeabiya Ozooo katılıyorum bu tabanca gibi olanlar doğru ölçüm yapmıyormuş. Bizde koltukaltı ölçer var braun uygun fiyatlı ama param olsa kulak içi olandan alırdım o daha da iyi.
Ozooo bananeabiya yapmıyor zaten birinde oğlum ateşliydi 39 derece ölçüyorum 36 çıkıyor ama var yani biliyorum sknda başka dereceyle ölçtüm 39 çıktı
blgeblk Nacikkk Kullandığınız ürünün markasjni da soylermisiniz bizde bakalım bende ölçüm araştırıyorum
Egeninannesi2209 Atış ile ölçüleni alnın tam ortasından, çubukla ölcüleni koltuk altından ölç demişti doktorum
Nacikkk blgeblk temazsız ateş ölçer wewell koltuk altından ölçülen (en çok buna güveniyorum )wee kulaktan ölçen xomi