Fndkkurdu fatosbcr2 prima aktif bebek takıyorum ben geceleri hiç sızdırmıyor, gündüzde mofix pure soft gündüz için iyi bence
Minikprenseees fatosbcr2 molfix pure soft hiçbir şekilde sızıntı yaşamadım.bir defa acil bulamadık marketten sleppy aldık çok kötü çiş kokusu hemen belli oluyor,büyük tuvalet taşıyor
Nisanur0106 İlk doğduğu sıralarda Sleepy kullanıyordum aşırı derecede sızdırma yapıyordu 5 aylıkken molfix pure soft kullanmaya başladım çok şükür ne sızdırma yaptı ne de pişik kızımın çok hassas bir cilt yapısı var çünkü. 1.5 yaşında şu an
nefes2345_ anonim96 ben kullaniyorum jenniy villiy gayet memnunum sadece evet bez küçük gelince sızdiriyo 1 numara büyügüne geçince sıkıntı olmuyo ayrica pişikte yapmadi kizim 3 buçuk aylik dogdugundan belli ayni bezi kullaniyorum memnunum tavsiye ederim
Maybe fatosbcr2 sleepy sızdırıyor pıre baby aşırı ince ve küçük molfixten çok memnunum öyle indirimi de bol bol yapıyorlar aşırı bir fiyata denk gelmiyor bence
kdrcnbln fatosbcr2 kesinlikle premium Care oğlumda da onu kullandım kızımda da devam fiyatı yüksek ama hiç pişik sızdırma olmadı
mevaninannesi23- Goon kullanıyorum 1 pakette sızdırsa sızdırsa 1 bez sızdırıyordur genel anlamda memnunum 🌸
Aslanmom__ fatosbcr2 Ben de uzun süre Sleepy kullandım Takat bir süre sonra gerçekten çok sızdırıyor Baby turco kullanıyorum çok memnunum sızdırma vs olmuyor
Curlymom22 fatosbcr2 bende aynı sorunu yaşadım her sabah çiş çıkıyordu bazen kaka da gün için çıkıyordu. Molfixe geçtim kafam rahatladı
Zeynepbayduk anonim96 Ben kızım doğdugu günden beri bim bezi kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim hiç pişman değilim bez sızdırma yapıyorsa gece büyük beden takın daha iyi oluyor ben gündüz 3 gece de 4 nmra kullanıyorum hiç pişman olmadım tavsiye ederim pişik falan da yaşamadım 🙂
anonim96 Zeynepbayduk canım bende yeğenlerimde gördüm asla sızma vs yapmamıştıı bende Sleepy daha iyidir onu alayım dedim 1 numaradan 2 paket 2 numaradan 2 3 paket kullandık hiç sıkıntı olmadı dedim iyi demekki Stok yaptım indirimde 100 liraya düşmüştü.. Aldıgıma pişman oldum şimdi bitsi diye gözüne bakıyorum acaba bende mi sıkıntı diye aldım bim bezine bakıcam onda sızdırmazsa devam edicem yada migrosun bezi de iyi diyorlar şokunda a101 inde… Onlardan alırım niye fazla para vereyim sleepye molfixe
anonim96 Zeynepbayduk ama kalıbı büyükmüş bebeğim 5 kilo bende 3 numara aldım baya büyük gözüküyor Sleepynin 4 numarasından bile büyük
masmavili fatosbcr2 Ben slepy sızdırma konusunda çok muzdariptir açıkçası birde hemen şişiyor bez ben molfix kullanıyorum gece sızdırma yaşamıyorum üstelik çişini edince şişmiyor çocuğu rahatsız etmiyor gece hiç değiştirmem o yüzden
Zeynepbayduk O1Anne Bim bezi çok güzel kızım doğduğundan beri kullanıyorum ne psişik ne sızdırma olmadı sızdırma olursa geçe büyük nmra kullanın 🙂