Kızlar bebeğim uykuluyken emmiyor gece biberon verince alıyor memeyi alınca bir iki kere çekip uyuyor sabah bu saatlerde öyle ama gündüz uyanıkken memede saatlerce kalabilir yani normalde bebeklerde uykuluyken verirseniz belki emer diye tavsiyeler görüyorum bizde niye böyle değil acaba şimdi aç eminim iki dk emdi bıraktı zorlayınca ağzını asla açmıyor ama şimdi mama versem içer bende bekliyorum almasını bu sefer yarım saatte bir ağlıyor memeye gelince iki dk çekip bırakıyor tekrar bir saat olmadan ağlıyor ay anlayamadım mama versem ama iki üç saat sesi çıkmaz ay napmalıyım ben böyle durum yaşayan var mı bizimde uykuda meme reddi var heralde 🤷🏻♀️🤷🏻♀️