İyi sabahlar arkadaşlar,
Benim 12 günlük bebeğim var.Ve 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum.Bazen emiyor ve uyuyor bazen ise emiyor doymuyor ve mama takviyesi yapıyorum.
Üzülüyorum çünkü aceba sütüm az mı vs diye düşünüyorum.İlk başlarda normal mi?
Sizlerde bu durum nasıl?