Kızım tam 3.5 aylık bir haftadır ne gece ne gündüz uyuyor bir bebek nasıl dayanır bu kadar uykusuzluğa diyorum ya . Gece 4 de uyanıyor uykusunu almış şekilde 2 saat uğraşıyorum zor uyuyor. Dün gece ölmek istiyorum ya demişim o sinirle yorgunlukla eşim sabah söylüyor 😂😂😰😰