Kizlar belki eski posttan bilenler vardır çekişmeli boşanma aşamasındaydm anlaşmaliya döndük ve yarın şehir dışına duruşma olan şehre gdcm sabah olduğu için birgün öncesi gidecem evliykenki evimizde birlikte son kez klacaz ve oğlumu 1 senedir hiç görmeye de gelmedi ilk defa oğlum uzun süreden sonra babasını görecek bana tavsiye verirmsnz çok üzülüyorum