7 senedir anemi hastasıyım tam toparlandım bitti şükür dedim tekrardan başlamış ayda 4 kere serum takılması lazım ilaçlar fayda asla etmiyor 1 yaş sendromlu bebem var ama o benim ilaçım
Hastalığımdan dolayı aşırı sinirliyim. Kendimi parçalıyorum resmen piskatriye gittim ilk önce kanın toparlanması lazım - lerde dedi 48 kiloya kadar düştüm ne yapsam ne etsem olmuyor insan yanında destekci arıyor öyle bi ağlayasım var ki.
Sağlıktan başka birşeyin önemi olmadığını anladım 🥹🥲