Ah ahh, gece 4 olmuş hiç uyumadım ve buraya derdimi yazıyorum. Bebeğim 3 aylık olacak, yaklaşık 1 aydır hiçbir şekilde memeyi tutmuyor, gündüzleri ağlayarak kafasını geri atıyor, gece uyurken deneyim dedim biberonla mamasını içiyor uyurken ama memeyi yine tutmuyor. Eskiden silikon uçla emebiliyordu, artık onu da kabul etmiyor. Her şeyi denedim, karanlıkta, yürürken, zıplatarak. Hepsi başarısız oldu. Napıcam nasıl döndüreceğim bebeğimi memeye, gözümün önünde büyüyor elimden bişey gelmiyor, o emmediği için sütüm de artık çok azaldı, kesilecek diye korkuyorum. Ne yapabilirim başka anneler, nasıl başa çıkacağım bu durumla