Sisa ağızla çekilenden kullanıyordum bende doktor hiçbir şekilde aspiratör önermiyorum dedi biz boşalttıkça burun daha da fazla mukus üretiyormuş. Serum fizyolojik damlat yeterli , kendi çıkarır zaten dedi bende artık sadece günde bir defa çekiyorum 🤷🏻♀️