Merve266 seninki 1 veya 2 kez iyi benimki gece bi başliyo 2 bucukda sabah 7ye kadar 15 dkda bi böyle yapıyo valla hic uyku yok tam heh diyorum uyudu kafam uykuya geçerken ağlıyo alıyorum kucagima pişpişlayarak evi turluyorum uyuyo yatağina koyuyorum uyanıyo cok yoruldum artik tavana asılan hamak beşik aldım rahat ettim bu aksam kurduk içinde ağliyo uyanıyo ginede sallandıkca uyuyo kucagima almaktan kurtuldum