11 sene kayınvalidemle aynı binada oturduk. Sonra çocukların okulu uzak diye ordan taşındık. Benim kendime ait dairem vardı oraya taşındık. 4 senedir Burda oturuyoruz. Eşim bu sene tutturdu. Öbür eve dönelim kiracımız çıkıyor buarada kayınvalidemlerin binasında bir daire eşimin bir daire benim babam almıştı. Eşim şimdi ailesinin olduğu binaya geri dönmek istiyor ben ise istemiyorum. Ben giderim gelmezsen oturursun evinde diyor. Kayınvalidemle hiç bir sorunum yok ama Eltimden nefret ediyorum.. ona da söyledim. Ama anlamak istemiyor. Bende o sinirle benim dairem boşalıyor sana vermiyorum. Gidersen git ya kendi dairendeki kiracıyı çıkar ya da annenle otur dedim. Ben oranın kirasıyla geçinirim dedim. Kararım kesin vazgeçmiyorum diyor. Sinirden kuduracağım.. inatlaşmaya devam edersen daireyi satarım dedim. Sabahtan beri tartışıp duruyoruz…🤯🤯