Arkadaslar oğlum 16 aylık doğduğundan beri mama ile besleniyor gecelere 2-3 saate bir alıskanlıktan dolayı kalkıp mama içerdi şimdi ise sürekli uyanıyor yarım saatte bir 15 dk da bir sürekli kalkıyor ağlıyor mama içmese de kalkıyor sonra yatıyor var mı bebeği böyle olan kafayı yemek üzereyim gündüz uykusuda 1.5-2 saat kadar atak dönemi falan mı acaba