_alyaninannesi_ Bebeğimle yaklaşık bir haftadır sağ meme reddi yaşıyoruz. Sol göğüsümü emiyor. Ama sağ tarafa gelince çığlık kıyamet kopuyor. Bebeğim bir hafta sonra 2 aylık olacak. sol göğüsüm yeterli olmuyor mama + meme şeklinde ilerledik bu güne kadar. Fazla sütüm olmadı, olmadığı için de sadece sol göğüs yeterli gelmiyor. Tutması için çoğu şeyi yaptım. Tavsiyeleriniz neler, bu durum geçici mi ? Mama takviyesi yapsam da emsin istiyorum bebeğim daha çok küçük 🥺
Kelebekucusuu _alyaninannesi_ ilk doğduğu zaman yaşadık aynı şeyi sonra sağlık ocağındaki hemşire gösterdi bebegin ayaklarını aşağı salıp ayakta gibi kafasından destekle emzirmeyi denedik ve uzunca bir süre bu şekilde ilerledik simdi 3 ay 4 günlüğüz meme ayrımı yapmıyor
balli_cilek _alyaninannesi_ doğduğundan beri sağ taraf sorunu var oğlumun ilk zamanlarda sağ tarafta çığlık çığlığa 6 ay 29 günlüğüz hâlâ çığlık çığlığa zorlada olsa vermeye çalışıyorum ama çok zorlanıyor
mamalisa _alyaninannesi_ futbol topu pozisyonu var sağ meme için internetten bakın o şekilde yönğ değişmeden emiyor. Benim oğlan da sağı tutmuyordu o şekilde yapıyorum. Biz de mama meme gittik ilk 40 gün sonra emdikçe sütüm arttı ama memeden hiç çekmedim nerdeyse. Bir de tek memeyi 40 dk falan emdiriyordum sonra emdiği memenin kalanı sağıyordum. Memeler iyice boşalsın süt üretimi olsun diye. Bi daha acıktığında emmediği memeyi veriyorum kalanı sağıyorum. Bu süreçte tabi doymazsa ağlaması kesilmezse mama takviye ilerledim ama gün gün azaltım. Emdikçe süt arttı mama azaldı. Moralinizi bozmayın emdikçe gelecek süt.
Bebekli72 Mamayı biberonla veriyorsanız silikon uç takın sağ göğüse tutmaya başBaşlayıncada çıkarın ucu kendi fikrim mama vereceğinize kendi sütünüzü bu şekil verin daha iyi
Kelebekucusuu _alyaninannesi_ tabiki de artar benim de oyleydi sol göğsüm daha büyük daha çok süt çıkıyordu ama zamanla esitleniyor ayrıca fırsat buldukça sağım yapin emzirdikten sonra. Umarim işe yarar
zeyzey001 Benimde çoğunlukla sol göğsümü emiypr hatta o yüzden sol göğsüm sağa göre büyük kaldı maalesef. Ben şöyle bir şey denedim ilk de sağı verince tutmuyor o yüzden ilk sol meme veriyorum emiypr sonra sağa geçiriyorum öyle tutuyor yada bunu genelde geceleri yapıyorum uykulu iken direk sağ göğsümü veriyorum anlamıyor yoksa ağrı yapıyor süt boşa akıyor bı şekilde ilerledim
_alyaninannesi_ zeyzey001 neler neler denedim, loş ışık, karanlık ortam, sandalyede denedim, ayakta denedim, süt sıktım ağzına yok hiçbirinde tutmadı 1 hafta oldu süt iyice azaldı emmediği için sağdığımda bile 20 ml anca çıkıyor
ysmntg Gazi olduğunda sağ tarafı istemiyordu benimki Mamayi eds yöntemiyle verirseniz sutunuz kesilmez
_alyaninannesi_ mamalisa çok teşekkür ederim bide öyle deneyim bende çok uzun tutuyorum taki kendi bırakana kadar
Bblt _alyaninannesi_ pozisyon değiştir bizde de oyle oldu ben yatarak emzirdim ama öyle yanına yatarak değil başına yüksekte kalacak şekilde yastık koydum boğazına süt kaçmasın diye yanına oturup memeyi verdim öyle öyle alıştı şimdi ikisinide emiyor dene Bi istersen belki sende de ise yarar.
canmcocuklar _alyaninannesi_ kesinlikle geçici kendinizi bunaltmayin. Ben çok bunalttim kendimi o aralar meğer birçok bebek o dönemde meme beslenme reddi yapabiliyor . Uykulu anlarında sağ memeye vermeye çalışın farklı pozisyonlar deneyin. Ayakta emzirin ziplayarak emzirin tutmaya çalışsın o tarafı. Emdiği tarafı verin açlığı azalınca diğer memeye Yavaşça çevirin. Almayacaktir tekrar tekrar deneyin ama huysuzlasinca zorlamayın.