Kızlar kızım 7 aylık asla beşiğinde yatmak istemiyor. Beraber yatınca çok güzel uyuyor beşiğine aldığımda hemen uyanıyor yada 5 dakika sonra ağlayarak kalkıyor. Yanımda yatırmak istemiyorum çünkü emekliyor düşebilir korkusundan dolayı. Nasıl yapıcam bilmiyorum diken üzerinde duruyorum gece olacak diye korkuyorum artık. Beşiğinde nasıl uyucak bu çocuk:(