La Roche posay, bepantol hepsini denedim fayda yok bacım. 3-5 gün geçiyor sonra yine başlıyor. En son kortizonlu krem kullandım 3 gün ak pak oldu yüzü çocuk kendine geldi resmen sonra yine başladı. Kupkuru dediğin gibi.. bi de kıpkırmızı. Her gören noldu diye soruyor. Allah kurtarsın bizi bu illetten. 3 yaşında geçer diyorlar benim daha 2 senem var 🙄 benimkininde yarası yok kaşımıyor ama kırmızılık epey var