Merhaba kızlar ben 35 haftalık doğurdum bebeğim bi hafta küvezde kaldı. İlk başlarda uyanmıyodu içmiyordu sütüm olmasına rağmen sarılık olmasından korktum mama takviyesi yaptım. Şuan 34 günlüğüz ve hala mama veriyorum sütümü de veriyorum ama doymadığını hissediyorum, her uyandığında önce sütümü veriyorum bakıyorum hala ağzını gezdiriyor bende mama vermek zorunda kalıyorum mama vermesem aç kalacak diye düşünüyorum. Mamayı bırakmak istiyorum ne yapabilirim bu durumda