narr Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri uyku problemi yaşıyor. Akşam 7den beridir uyutmaya çalışıyorum ama Uyumuyor nasıl bu kadar uzun süre uyumamayı başarıyorlar. Aynı durumu yaşayan oldu mu tecrübeli annelerin önerilerine ihtiyacım var
Prenses_annesi04 narr 4 cu ay atağı çok zor bir atak gerçekten o 4 cu ay bana zehir olmustu uyku düzeni kurmuştum maf olmuştu yani tek yapabileceğin sabır başka bişey değil
narr Britneyspears biz de sabahladik üstlelik en son uykunu akşam üzeri 5 bucukta yapmasına rağmen 12 saat olacak uyanali asla uyumak istemiyor
UykuyaHasrett narr bizim de 4 de başlayan atağımız 5.5 aylık oldu hala bitmedi uzayabileceğini söylüyorlar 6 aya kadar 🥲 çok üzgünüm gerçekten inanılmaz yorucu ve yıpratıcı bir süreç hemen bitecek dayanın demek isterdim ama nafile
narr UykuyaHasrett niye o kadar uzun sürüyor gerçi benimle bebeğim doğdundan beri gece enfazla 2-3 saat kesintisiz uyuyor çoğu zaman saat başı uyanıyor İnternetteki bilgilere göre 9 saat kesintisiz uyuması lazim ama yalan ben inanmıyorum o kadar uyuyan bebeğin olduğuna 😀
haticedenizkahraman benimkide öyle kaç gündür 6.30 da uyuyo naparsam düzelir diye bakıp duruyorum atakdan mı bu ay uyku düzeni kurulmaz mı bilginiz var mı