dogaartemismom Merhabalar ben 106 kiloyla 8 ocakta diyete başladım 1 hafta olacak neredeyse 3 kilo verdğm ve şuan 103 kiloyum hedefim 62 birbirimize motivasyon olalım diye açtım bu postu. Maksat sohpet muhabbet 😊
Yenibirannecik dogaartemismom bende kilo vermek istiyorum ama acayip iştahım açık ya. böyle zink diye istah kesici bişey olsa keşke… 68 kiloyum
burcu989_ dogaartemismom bende başlmak istiyorum bebeğim 3 aylık anne sütü veriyorum bende 85 kiloyum napcaz nasıl gidecek bu kilolar bilmiyorum ama sütğmün azalmasını istemem çocuğumun sağlığı daha önemli ama bide şu ekmeği bıraksam çok güzel olacak 🤣
Saritosbik dogaartemismom daha önce maalesef çok başlayıp bozdum ama artık başlamak istiyorum her tarafım sarktı iyice gıdım aldı başını gitti
dogaartemismom burcu989_ benim kızım 15 aylık anne sütünü bıraktık emzirme konusında hiç bir fikrim yok yani bi diyetisyene gözümmen iyi olur yanlış bişey önermek istemem ama ben aralıklı oruç yapıyorum 16:8 yiyebildiğim saatlerde de 2 öğün yiyorum çok acıkırsam ara öğün olarak 1 meyve o kadar.
dogaartemismom ada99 bende öyleyim ama başarmak küçük adımların küçük çabaların sonucudur ben inanıyorum isteyrn herkes kilo verebilir. Ben bile 😂😂😂
dogaartemismom burcu989_ ben emzirirken daha çok aldım şunu ye süt olsun bunu ye süt olsun diye diye 105 le doğuma gitmiştim(94 kiloyla hamile kaldım) 108 oldum sonra grip olmuştum hastayken 2 kilo gitmiş sonra dedimee hazır 2 kilo gitti başlıyom dedim işte şuan 103 üm inş devamı gelir 😂
Pamukseker15 dogaartemismom hn dogaartemismom emzirirken kullandığınız detox suyu var mı? Varsa tarif verir misiniz
mihrammmmmm dogaartemismom planladığım çok şey var ama icraata geçmekte sıkıntı yaşıyorum 😜 9 aylık olacak kızım emziriyorum ama artık başlamam gerekiyor
dogaartemismom Seda23Yusuf valla sizi bilmiyorum ama ben aralıklı oruç yapıyorum 16:8 hergğn kızımın uyumasına bağlı olark yeme saatlerim değişiyor ama 16 saat bişey yememeye dikkat ediyorum yiyebiliğim saatlerde de 2 öğn sağlıklı besinler tüketiyorun çok açsam ara öğün olarak 1 meyve genellikle elma yiyorum 😊
Seda23Yusuf dogaartemismom onu sormadım canım burdan mi takiplesecegiz nasıl olacak motivasyon için herkes enyedi ne içti nasıl diyet uyguluyor bunların olması lazım
dogaartemismom mihrammmmmm emziriyorsanız bir diyetisyene gidin derim ben uzman birinden desten alırsanız sütünüzün kesilmesi gibi bi sorun yaşamazsınız emziren bütün anneler için diyorum bunu