canimoglum_01
Bende hiç çağırmıyorum.
Bazen çağırsam mı oluyorum sonra ailesinin karmaşık kalabalıklığı geliyor aklıma vazgeçiyorum.
Yaprak sarması, börek, kek, kısır, makarna salatası. Tam çay menüsü bence gayet yeterli.
Ama yemek düşünüyorsanız başka tabii.