flybrk Kızlar yedi aylık bebeğiö hala yenidoğan gibi gecelerş 2-3 saatte bir emmek istiyor. Doğal mı acaba 😁😁 şu an emzirirken aklıma geldi. Uyuyordu yine memeye uyandı. Uyku arası besleniyor 😁😁
flybrk Sizde de aynı bu şekilde mi merak ediyorum farkettim ki 7 aydır hiç şöyle 5 saat deliksiz uyumamışım. Artık bu düzene alıştım galiba. Sizdede durumlar böyle mi 😅😔
flybrk Yani doktor kontrolümüz vardı. Soracaktım. Heralde deliksiz uyku olmayacak bize uzun bi süre.. yatakta bile boğuşuypruz sağa çevir sola döndür emzir et 🤣 yatakta bile yoruluyorum uyurken