Iyi geceler herkese,
Oğlum 27 aylık 40 dereceyi bulan yüksek ateşle doktora gittik, test yaptı ve sonuç pozitif, ilaç başladık hemen cok şükür daha iyi ateşi düştü, ancak inanılmaz çok uyuyor ve eli ayağı hep soğuk. İnanılmaz bir salgın var dedi doktor, var mı aramızda çocuğu/kendisi influenza geçirenler? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim bu uyuma mevzuu dert olmaya başladı bana.