Deletedmom349 Hepinize merhaba anneler bebişim uzun zamandır balgam ve öksürükle mücadele ediyor ilaç kullanmak istemiyorum kesinlikle Aile hekimimiz de önermedi doğal sürecine bıraktık ama Balgam gerçekten çığrından çıktı yoğun balgam var ve nasıl geçer ❓
Tunaa Deletedmom349 cevizin icindeki perde varya onun bikactanesi bardaga koyup ustine sicak su dok beklesin 10 dk filan onu icir bebegimde vardi iyi geldi ama sen yinede doktoruna sor istersen
yasemnugr06 Deletedmom349 papatyayı 2 dakika kaynatın buharında bebeğinizi kucağınıza alıp tutun günde 2 defa ve papatya çayı verin 1.5 aylık bebeğimin geniz akıntısı ve burun akıntısına bu şekilde çare buldum çok geçmiş olsun
Tunaa Deletedmom349 kesinlikle ben denedim iyi geldi cok hiriltisi vardi baya cikardi kusmayla birlikte ama sizin bebeginize nasil gelir bilemem insallah ise yarar 🙏🏼
Deletedmom349 Tunaa bende aynı şekilde kusmasını istiyorum dediğiniz gibi ceviz almasını bekliyorum eşimin alsın deniycem
Melek24 Tunaa kabuklu cevizin icindeki kagit gibi sey dimi canim aralarinda oluyor hani bide 3 aylik bebege uygulanirmi
Deletedmom0091 Deletedmom349 keciboynuzu kaynatıp suyunu içirin sabah akşam geçene kadar düzenli kullanın cok memnun kalacaksınız tadı güzel tatlımsı geçmiş olsun
Kvrckanne Deletedmom349 5 aylık kızıma antibiyotik kullandım balgam atamadı artık hırıltısı dışardan duyuluyordu ciğere inmeden önlemek için kullanmak zorunda kaldık
Laayla Deletedmom349 hava verip duruyorum ben de bunaldım artık 2 yaşına kadar böyle olabiliyormuş bal verdim bikaç kez ama yok o balgamı bi türlü atamıyor ağzına gelince yutuyor napcam bilmiyorum ben de