dalinsss 7 ay önce gömülü ve yatay dişimi özel hastanede cerrah yaptı sinire yakın olduğu ve ameliyat olcağı için çok korktum ama hiç korktuğun gibi olmadı kaç kutu antibiyotik bitirdim geçerdi tekrar başlardı 10 gün sonra baktım böbreklerim iflas edicek son çare ağlayarak titreyerek doktora gittim biz yapamayız cerrah ded neyse isteksiz gönülsüz randevu aldım çok korktum sonra neyse gittim doktorum cihansir adansoy prof cerrah Allah ondan razı olsun 3 iğne yaptı ilkinde sinek ısırık gibi his acı 0 diğer 2 iğneyi hissetmiyorsun ağzın taş gibi uyuşuyor 0 acı gözlerimi işlem bitene kadar açmadım çok rahat ağrısız geçti 4 beş dikişim vardı kendiliğinden düştü ağrı kesici verdiler bir iki kez kullandım hiç ağrım olmadı doktorun eli çok önemli erkekler daha uzman sonra popodan bir iğne yaptılar şiş olmasın ağrı olmasın diye 7 gün sıvı yumuşak şeyler yedim sonra hurra daldım çiğnemeye suan. Bir tane kaldı dişim onu da ağrım olduğun da gidip aldırcam korkmuyorum aynı doktora gidicem Allahım izin verirse buz koydum 2 gün hep zorlamadım dişimi süper olumlu geçti dişçiden doktorum sayesinde korkmuyorum artık samimi içten doğru yazdım hemen git kurtul ben kaçtım hep dişlerime baskı yaptı şekilleri bozuldu kaydın gereksiz diş kurtul .