gizemarya35 Doğum yapalı 2. 5 ay oldu hayla kanamam geliyor başına gelen varmı böyle devam eden korkuyorum doktora gidicem ama başındsn gecen varmı böyle bişey
Hamburgerr gizemarya35 60 gün sürdü benim ama sizin baya olmus en kısa zamanda doktora gidin derim geciktirmeyin
emilia gizemarya35 Benimde uzun sürdü, doktorum ilk 1 sene bu şekilde düzensizlik yaşayabileceğimi söyledi. Ama siz yine de bi kadın doguma gözükün bence.
gizemarya35 Çok korkuyorum ya parça falan kalmamıştır demi ilk Doğumum Da ve hastaneye gitmek istemiyorum Bi yandan yine o çatala yatırırlar diye
bakbendeanneoldum gizemarya35 ben de cok korkuyorum parça kaldıusa nasıl alıyolar acaba anestezi yapıyorlar mıdır:(