HtckSym Kızlar oğlumun cildinde kuruluk vardı epey yayıldı. Doktor da egzemaya çevirmiş dedi kortizonlu krem verdi. Sonrasında da sürekli nemlendirici krem kullanın, mustela falan dedi. Sizler hangisini önerirsiniz?