dorukcumunannesiii Merhabalar,Sezeryan sonrası korse kullanıp memnun kalan paylaşabilir mi gerçek sonuç aldığı ürünü,Yada göbeği nasıl toparladığını 50 kiloyum ama göbek sorunum var eminim ki yalnız değilimdir
me_o531 dorukcumunannesiii ben owli korse kullanıyorum sezeryan sonrası hemen takamadım tabi ama artık takıyorum memnunum korseden (1 ay oldu doğum yapalı)
Maybe dorukcumunannesiii ay ben haftam dolunca takmıştım keşke 3. Gündem başlasaydım dedim çok büyük rahatlıkmış