Aşkolar 24 Ocak doğum günüm eşim her seferinde soruyo ne istiyorsun ne alıyım falan diye . Hiç romantik değildir veya içinden gelipte ya şu hoşuma gitti karıma bugün bunu alıyım sevinsin demez 😂😂 5 senelik evliyiz daha çok şey der parasını veriyim kendine istediğini al . Bende tam tersi hediye süpriz düşünülmek falan isterim ama para konusunda hiç cimri değildir gözün kalmasın yeterki der elhamdüllilah🙏🏻 şimdi ben eşimden ne istesem ne aldrsam yada yemeğe götür yeter mi desem baş başa yemeğe gitsek biraz kafam dağılır düşüncesi de var 2 çocuğumuz var bu arada . Ben ona doğum gününde onu anlatan bi pasta yaptırmıştım arkadaşlarını çağırmıştım eşimin haberi yoktu süpriz yapmıştık + (onun doğum günü hemde evlilik yıl dönümümüz oluyo o gün )akşam beni yemeğe çıkartmıştı yemekte de ben doğum günü için hediyesini verdim beyaz gömlek sağ kolunda kızımın sol kolunda kendisinin isimleri yazılı bir gömlek yaptırıp hediye ettim . Şimdi ben bu adamdan ne isitiyim 😩😩isitiyorum ki kendisi düşünsün ama düşünmez karar veremez fikir üretemez planlayamaz