Şuan atak döneminde olabilir bizde o günlerde çok çektik sabaha kadar ağladığı oldu hiç uyumadığı oldu arabayla dışarda gezdiriyordukeve gelince ağlıyordu bir kere arabayla sabaha kadar turladık yeter ki uyusun dinlensin diye şuan 4 buçuk aylık daha fena diyebilirim artık arabaya da kanamıyor ama geçecek biraz daha sabredin siz iyi olun moraliniz iyi olsun ki bebeğiniz de huzursuz olmasın zaman hızlı geçiyor Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🙏☺️