Bebeğimin uyku saatlerini düzenledim youtubedan videolar izleyerek. 9. Aydan sonra gece beslenmesini kesebilirmişiz ama ben şu anda tamamen kesmeye kıyamam. Sorunumunuz saat başı uyanıyor emmek istiyor, beşikte direkt ayağa kalkıyor ve ağlıyor emmeden uyumuyor. Bu durumda olan ve çözebilen var mı? Biraz uzun oldu 🙈🙏🏽