Merhaba anneler, kan tahlili sonucu kızımda demir B12 ve d vitamini eksik çıktı. 17 aylık şuan. Bu 3 takviyeyi nasıl vermem lazım? Biraz baktım internete ve demir ile B12 sabah açken verilince daha iyi emilim sağlıyormuş. Ancak aynı anda vermemek lazım sanırım. Peki güne hangisyle başlayıp nasıl devam etmeli? Bir de neye dikkat etmeliyim bilen var mı?