sibelturan çok ufaksa önce bi doktora göster istersen. Ona göre kortizonlu krem veriyo 5 gün kullanıyorsun . Geçiyo ama tekrarlama olur ona göre nemlendirici yazıyo şampuan ve deterjan hipoalejik olsun hatta duşata kullanmasan daha iyi. Bide alman tentürdiyotu kullnandi bi arkadaşım onun bebeği 6 aylıktı oda aynı şekilde deterjan ve şampuan kullanmadı çok şükür geçti onun Araştır bak sor dene istersen çünkü onunki böyle yanık gibiydi ve kurttu baya