Merveeofs biz çiftlikköydeyiz güzel sessiz sakin ama gezilecek yer pek yok çoğu yere arabayla gidiliyor ama çok yabancı var ve pahalı Bi damacana su alıyoruz yemin ederim 73 tl daha geçen 58 di başka bakmayı düşünüyorum.Kiralar aşırı uçuk.Çoğu yerde Arapça yazıyo mağazalarda bile onlara gidip yardımcı olurlar