Ezgidurununannesi Kızlar adetim 11 gündür geçmiş durumda. Ben 8. Günde idrar testi yaptım ama negatif çıktı fakat simdi 11 gün oldu hala adet görmedim acaba bir kist falan mı var geciktirmesine sebep olan yoksa ben gebelik testini mi erken yaptım acaba
Ezgidurununannesi kubra3796 pazartesi tekrardan yapacağım eğer yine nefatifse bir jinekologa gözükmeliyim sanırım
Mustafamom_ Ben de 10 gün geciktiğinde yapmıştım negatif çıkmıştı 23 gün gecikti yaptım pozitif çıktı meğerse geç döllenme olmuş